Pagina's

zondag 7 juli 2013

een schouder rood satijn Galajurken online met beading sweetheart GJ2013110

een schouder rood satijn Galajurken online met beading sweetheart
1, love this! ik kreeg de rode kleur. Ik was een beetje bezorgd over de grootte aanvankelijk. maar ik koos voor het aangepaste formaat en het is zo geschikt voor me.i sterk aanbevelen aan u, gaan halen
2, het bovenste deel van de jurk past mijn lichaam, maar de voorkant rok is een beetje kort. de achterkant van de jurk lengte is goed. dat is geen probleem. ik zal een lange wrap te kopen om de jurk te passen. dan zal het er beter uitzien.
3, deze jurk in fuchsia is erg mooi, ik vind het leuk en ik vroeg om brede band toe te voegen op de galajurken in een andere volgorde, dat jullie me geholpen het toevoegen van de bandjes op de jurk, en de bandjes zijn afneembaar, dank je wel, dit is zeer leuk voor jullie om dat te doen. VAN: SMIL galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten