Pagina's

zaterdag 27 april 2013

halter galajurk 2013 backless borstel trein stretch satijn


halter galajurk 2013 backless borstel trein stretch satijn
silhouet: mantel / kolom
hals: halter
taille: empire
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen
Terug Details: rits, backless
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
lichaamsvorm: peer, rechthoek, petite, mist, grote maten, appel, zandloper, omgekeerde driehoek
stijl: klassiek en tijdloos, glamorous & dramatische
trouwlocaties: kerk, tuin / outdoor
trend collecties: lente 2013
seizoen: lente, herfst, zomer
bestelde ik deze jurk op 27 mei, vandaag kwam op 10 juni verpakte zeer goed in een stevige doos (ik was mikt op een kleine envelop met een vacuüm verpakt galajurk, niet het geval is). Ik pakte het voor mijn kleine strand bruiloft komen in een paar maanden. bestelde ik goed van tevoren in het geval er iets moest worden veranderd. ik draag meestal een grootte 5/6, maar op basis van andere recensies die ik kreeg de galajurk kleiner dus het zou goed aansluiten. Ik bestelde een standaard maat 4, geen aangepaste metingen, maar de jurk is perfect formaat. ik ben 5'5 "en de galajurk is een grote lengte voor kleine heels (1"). is er extra ruimte in de borst, dat wel. Ik heb een 34DD borst en ik vul het gewoon. Ik stel voor het bestellen van op maat voor de borst als je kleiner bent. de jurk stof is erg mooi met wat gewicht aan het, het is compleet gevoerd, gordijnen zeer goed. het juweel in het centrum is niet hetzelfde als in de foto, het heeft minder verfraaiing en verschillende stukjes, maar ik kon gemakkelijk aanpassen dat als ik wilde. ik zal eerlijk laat het gewoon omdat het ziet er nog steeds mooi. voor mijn eerste bruiloft ik betaalde $ 1500 voor een sottero en midgley jurk die mooi was. voor mijn tweede huwelijk dat ik betaalde $ 150 voor een Galajurken België online jurk, en eerlijk gezegd, ik ben net zo blij met de SMIL. zodra ik stoom is zal ik foto's plaatsen, maar eerlijk gezegd lijkt net als het model op mij (minus haar uiterlijk! :). als je een maat 5 met een borst en willen iets eenvoudig, ga dan voor deze galajurk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten