Pagina's

zondag 28 april 2013

Satijnen avondjurken een schouder imperium vegen borstel trein Stretch

Satijnen avondjurken een schouder imperium vegen borstel trein Stretch
Silhouet: A-lijn, Prinses
Hals: Een schouder
Taille: Empire
Zoom / Trein: Sweep / Brush Train
Mouwlengte: mouwen
Versieringen: Kralen, Plooien, Side Draping
Stof: Stretch Satin
Getoond kleur: goud
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, rechthoek, Grote was ik sceptisch als iedereen meestal is om een ​​jurk te kopen online. Maar ik werd meteen verliefd op haar en wist dat ik niet kon regelen voor een andere jurk voor prom. SMIL gaf me helemaal geweldig klantenservice, het was een korte wachttijd voor de Avondjurken, en het was zeer hoge kwaliteit. Het had moeten gaan voor veranderingen, omdat het liep een beetje groot. Ik ben een 6, maar had moeten bestelde een 4 in deze stijl. Dit echter mag je niet weerhouden van het kopen van deze geweldige Avondjurken. Foto's kunnen niet eens begrijpen hoe geweldig de jurk was en ik voelde me! Dank je SMIL strapless jurk! a-lijn strapless avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten